Thursday, March 17, 2011

Čokoladni mafini


Kada sam pravila ove čokoladne mafine, imala sam dilemu da li da čololadu istopim i pomešam sa testom ili da testo prvo stavim u kalupe pa tek onda da dodam po nekoliko kockica čokolade. Opredelila sam se za drugu varijantu. Bila sam sigurna da nisam pogrešila tek kada sam isprobala i mafine sa čokoladom istopljenom i pomešanom sa testom.

Za čokoladne mafine je potrebno: 
Čokoladni mafini

2 jajeta,
2 kašike šećera,
čaša (200 ml) ulja,
250 g brašna,
Mafini sa čokoladom1 kesica praška za pecivo,
200 ml mleka,
susam,
200 g čokolade,


Cokoladni mafiniČokoladni mafini su pripremljeni na sledeći način:

Umutiti jaja i šećer. 
Dodati ulje, mleko, brašno i prašak za pecivo. 
Smesu sipati u podmazane kalupe. 
U sredinu testa staviti po dve-tri kockice čokolade u svaki kalup pojedinačno. 
Mafini sa cokoladomOdozgo posuti susamom. 
Peći na 200 ⁰C dok mafini ne porumene.







No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...