Tuesday, April 17, 2012

Italijanska pita sa sirom

Recipe for this pie in English.
Italijanska pita sa sirom, pite





Za pripremanje ove pite sa sirom je potrebno:

500 g kora za pitu,
500 g sira,
Italijanska pita sa sirom, pite400 ml pavlake,
1 kašika susama,
2 jajeta,
4 kašike ulja.
Za preliv:

2 jajeta,
4 kašike pšeničnog griza,
Italijanska pita sa sirom, pite150 ml mleka,
150 ml ulja,
1 prašak za pecivo.

Priprema italijanske pite sa sirom:

U odgovarajućoj posudi pomešati sir, pavlaku, 2 jajeta, 4 kašike ulja i susam.
Za preliv: u odgovarajućoj posudi pomešati 2 jajeta, griz, mleko, ulje i prašak za pecivo.
Italijanska pita sa sirom, piteKoru staviti na radnu površinu pa premazati prelivom, preklopiti drugom korom pa ponovo premazati.
Na isti način staviti još dve kore, premazati smesom sa sirom, preklopiti krajeve ka unutra i uviti u rolat.
Praviti rolate dok ne bude utrošen sav pripremljeni materijal.
Rolate ređati u podmazan pleh, premazati preostalim prelivom, posuti susamom pa peći u zagrejanoj rerni na 220 ⁰C dok ne porumeni.

4 comments:

  1. Jako mi se sviđa recept i dodatak sezama po vrhu, sigurno je bilo jako ukusno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo!
      Drago mi je što ti se sviđa recept.
      Pita je jako ukusna, često je pripremam.
      Sezam ili susam kojim treba posuti urolanu pitu i koji treba staviti i u fil daje posebno lep ukus.
      Mislim da vredi probati.
      Pozdrav!

      Delete
  2. Odlicna pita, verujem da je poput neke slane strudle sa sirom, svidja mi se ovaj nacin, pravila sam nestom slicno sa vocem ali nisam sa sirom, milsim da bi se i mojima jako dopala... hvala puno na receptu.:)) pozzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti!
      Drago mi je što pratiš blog.
      Pozdrav!

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...